Autors/es: A. Corominas, A. M. Coves, A. Lusa, C. Martínez, M. A. Ortega Congrés: I Workshop de Organización Industrial. Escuela Superior de Ingenieros de Bilbao. Bilbao. Data: 01/09/2000

Títol: Modelos de programación matemática para el cálculo de pesos en sistemas de valoración de puestos de trabajo
Autors/es: A. Corominas, A. M. Coves, A. Lusa, C. Martínez, M. A. Ortega
Publicació:
Data: 01/09/2000
Document: CIO2000_.pdf
Resum:

S’ha iniciat una línia de treball sobre el càlcul de pesos mitjançant models de programació matemàtica en sistemes de valoració de llocs de treball. Aquests models permeten imposar condicions tals com: (i) dos o més llocs de treball han de tenir igual valor; (ii) el valor de cada element d’un conjunt de llocs clau ha de pertànyer a un interval donat; (iii) s’ha de complir una correspondència donada entre llocs i grups (on els grups estan ordenats i tenen associat un interval, preestablert o a determinar mitjançant el propi model). Aquests problemes ens porten a models de programació lineal o quadràtica amb una varietat de funcions objectiu. Es presenten aquests models i una experiència computacional amb els mateixos.

congres