Autors/es: C. Martinez, A. Lusa, M. D. Calvet, I. Gallego, O. Pons, M. Tura Editorial: Institut Català de les Dones (Col•lecció Eines, 5). Any: 18/09/2006

Títol: Guia per al disseny i la implantació d'un pla d'igualtat d'oportunitats a les universitats
Autors/es: C. Martinez, A. Lusa, M. D. Calvet, I. Gallego, O. Pons, M. Tura
Editorial: Institut Català de les Dones (Col•lecció Eines, 5).
ISBN: 84-393-7164-0, DL: 43357-2006, Páginas: 1-134
Any: 18/09/2006
Document: eines5.pdf
Resum:

La guia presenta una metodologia per dissenyar i per implantar un pla d'igualtat d'oportunitats en una universitat pública, amb l'explicació de cadascuna de les fases i tasques que formen part del procés. Aquesta guia s'ha elaborat amb la finalitat de servir d'ajuda i d'orientació a les universitats que vulguin posar en marxa un pla d'igualtat d'oportunitats. A més a més d'un model d'indicadors per fer la diagnosi de la situació en matèria de gènere, la guia conté unes recomanacions i una proposta d'accions que poden servir perquè una universitat disseny el seu pla d'acció.

llibre